TomTom breidt WEBFLEET uit met nieuwe planfunctie

TomTom breidt WEBFLEET uit met een nieuwe planfunctie, die bedrijven moet helpen om sneller te reageren op klantverzoeken…

TomTom breidt WEBFLEET uit met een nieuwe planfunctie, die bedrijven moet helpen om sneller te reageren op klantverzoeken...TomTom heeft haar oplossing voor fleetmanagement onder handen genomen en uitgebreid met een nieuwe planfunctie waarmee bedrijven nog sneller kunnen reageren op klantverzoeken.

Op dit moment is het nog zo, dat fleetmanagers bij een onverwacht klantverzoek kijken welke medewerker het dichtste in de buurt is. Met de nieuwe planfunctie van WEBFLEET wordt er nu ook gekeken naar de kortste aankomsttijd. De achterliggende gedachte hierbij is dat de kortste afstand niet altijd ook de kortste reistijd betekent. TomTom WEBFLEET maakt daarom nu voor de berekening van de verwachte aankomsttijd ook gebruik van de actuele verkeersinformatie. Daardoor wordt het makkelijker om te bepalen welke medewerker naar de desbetreffende opdracht moet worden gestuurd.

Door deze nieuwe functie kunnen bedrijven nog beter profiteren van een nauwkeurige voorspelling van de aankomsttijd, waardoor zij hun responstijden en dienstverlening verder kunnen verbeteren”, aldus Thomas Schmidt, Managing Director van TomTom Business Solutions. “Dankzij de nieuwe planfunctie kunnen bedrijven met een druk op de knop hun klanten informeren over de verwachte aankomsttijd van een servicemedewerker, vertegenwoordiger of leveringen.”

De nieuwe planfunctie is per direct beschikbaar als onderdeel van het TomTom WEBFLEET abonnement.

meer informatie:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *